Images in motion is a workshop that reveals the potential of images within a moving body. The aim of this work is to deeply analyse the relation of the moving body with the surrounding space, and the potential within the performer to create images, and to read them when they are projected in space.
Direct by Silvia Bennett choreographer and dancer specialised in improvisation with Emese Csornai visual artist, dramaturg and light designer specialised in instant composition.
Images in motion è un laboratorio che svela le potenzialità delle immagini all’interno di un corpo in movimento. Lo scopo di questo lavoro è quello di analizzare in profondità la relazione del corpo in movimento con lo spazio circostante e il potenziale all’interno del performer di creare immagini e di leggerle quando vengono proiettate nello spazio.
Regia di Silvia Bennett coreografa e danzatrice specializzata in improvvisazione con Emese Csornai artista visivo, drammaturgo e light designer specializzato in composizione istantanea.

